maandag 29 december 2014



Gewicht: 100 kg

Voor de Kerst was er een moment dat ik twee cijfers voor de komma zag. Ik sprong een gat in de lucht, want dit was het kerstkadootje waar ik op gewacht had. Hoewel ik niet erg veel meer gegeten heb als anders (ik krijg het niet op) dacht ik de kerstdagen goed door te zijn gekomen. Mijn weegschaal dacht daar echter anders over. Ik ben weer terug naar de drie cijfers voor de komma. Ik kende dan wel geen 'uitbuiken', maar dat snoepen tussen door heeft mij wel degelijk de das omgedaan.

Ik maak er geen drama van. Ik heb genoten van mijn familie, vrienden en de heerlijke dagen, waarbij ik even de weegschaal mocht vergeten.

Deze week heb ik mezelf wat vrije tijd beloofd en zodra mijn hubbie ook weer naar zijn werk gaat, zal het gewone leven weer beginnen. Dan zullen de zoetigheden weer uit mijn menuplanning verwijderd worden en zal ik me weer concentreren op meer bewegen, water drinken, veel fruit en groenten en op gezette tijden een beetje eten. Dit alles om mijn buik weer wat rust te geven.

Ik weiger nu even op de weegschaal te gaan staan, dus houd ik het gewicht even op 100 (dat kan 100+ zijn of het kan 100- zijn). Pas na 1 januari vertel ik weer wat mijn exacte gewicht is.


Voor ieder die mijn blog leest: een fijne jaarwisseling en veel gezondheid, geluk en succes voor het nieuwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten