maandag 21 mei 2012

Een nieuwe start..

Een jaar en meer dan -tig blogverhalen verder en weer terug bij af! Nou mensen, mijn blog is allesbehalve motiverend! Absoluut geen succesnummer... Behalve als het gaat om het opstaan na het vallen. Ik ben een ster in het WEER opnieuw beginnen.

Vorig jaar rond deze tijd ben ik begonnen met Weight Watchers en ben beetje bij beetje afgevallen. Ik heb het hardlopen en de fun van sporten ontdekt, ondanks het feit dat ik onder de noemer obese val. Echter, rond Kerst was ik dusdanig geblesseerd, dat ik niet of nauwelijks meer kon lopen. Ik heb mijn sporten voor een half jaar naast me neer moeten leggen. En tot mijn grote, grote spijt moet ik bekennen dat ik ALLES wat ik kwijt was in 2011 er weer netjes bijgekomen is.

Sinds vorige week heb ik het sporten weer wat kunnen oppakken en ik heb besloten een combipas van Weight Watchers aan te schaffen. Wekelijks naar de cursus te gaan (tot ik het weer zat ben) en weer mijn punten te gaan tellen. 

Ik ga niet roepen 'Ik ga er voor'... ik ga ook niet vertellen dat ik super enthousiast ben. Het is een keuze die ik maak met mijn verstand, omdat ik weet dat als ik zo door ga, ik waarschijnlijk diabetes, type 2 zal krijgen. Ik wil graag gezond zijn, vitaal zijn en een langer leven hebben, al is het maar op mijn kleinkind(eren) op te zien groeien. 

Mijn weegdag is maandag. Ga morgen op mijn eigen weegschaal staan (waar is ie eigenlijk????) en ik hoop na het weekend al een minnetje aan te kunnen geven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten