dinsdag 18 oktober 2011

Cookies verwijderen

Op het moment dat ik de blog van de Weight Watcherssite open, zie ik het al meteen. Het lijkt erop dat ik WEER niet kon bloggen. Aangezien ik vooraf een melding heb gehad dat men mijn abonnementsbedrag niet heeft kunnen incasseren (huh?) dacht ik even dat dit de aanleiding was. Wel raar, want ik kan wel gebruik maken van mijn dagboek, het lezen van de blogs en andere activiteiten. 

Vervolgens herinner ik mij de tip van Ingrid dat ik alle cookies moet verwijderen om te kunnen bloggen. Maar hoe moet dat ook al weer? Hubbie komt op het juiste moment naast me zitten. Hij moet door een oogspleet gezien hebben dat de site van Weight Watchers open staat. Ik vraag hem hoe ik ook alweer cookies moet verwijderen. Zonder enige aandacht te besteden aan mijn vraag zegt hij: 'Heel gewoon, loop naar de keuken, deksel van de vuilnisbak open, koekies erin, deksel weer dicht.......'. 

Pas als het stil is aan mijn kant, want mijn mond staat wagenwijd open.... kijkt hij mij aan, ziet mijn verbazing om vervolgens in lachen uit te barsten!

1 opmerking:

  1. hahahaha dat is typisch jouw hubbie, lekker droog! ;-)

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen