dinsdag 12 juli 2011

Tussen neus en lippen door..

Even iets van me laten horen. Het gaat goed met mij. Morgen weegdag en ik denk dat ik het niet slecht gedaan heb. Het bloggen staat momenteel op een laag pitje, zo ook het reageren op jullie blogs.
Sinds vorige week ben ik meer gaan werken en hoewel de Arbo er vandaag de rem op gezet heeft, voel ik me wel goed en krijg ik vanuit mijn werk alle medewerking. Ik re-integreer nu op mijn eigen afdeling, op mijn eigen plek, want daar voel ik mij het gelukkigst.
Er is in de afgelopen week heel wat gebeurd, heel veel emoties zijn naar binnen gemarcheerd en net zo vrolijk ook de achterdeur weer uit gemarcheerd. Ik ben deze week niet 'omgevallen' zoals dat heet.
Ik moet wennen aan het weer meer werken en heb hier of daar mijn rondje lopen opzij moeten zetten, ook vanwege het feit dat hubbie en ik gevraagd zijn te behangen in het nieuwe huis van mijn dochter en haar kersverse man. Daarnaast zijn we in het weekend ook naar mijn zoon en zwangere schoondochter gereden. Haar buikje groeit goed en gelukkig voelt ze zich goed.
Omdat het niet anders kon, ben ik gisteren al heel vroeg op pad gegaan, nog voordat ik naar mijn werk ging. Niet langer dan een uurtje kunnen (snel-)lopen. Heb me de hele dag wel fit gevoeld. 's Ochtends om zes uur is het heerlijk rustig. Je kunt merken dat de vakantietijd begonnen is.


Dit is zo'n beetje de stand van zaken. Ik kijk uit naar morgen. Er zit een kleine kans in dat de 5% gehaald heb. En dan gaan we op naar de - 10kg. We kunnen het, zeker weten.... we gaan het halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten