zaterdag 9 augustus 2014

Dag 4: Luisteren naar mijn lichaam



Gewicht: 117 kg

Na een slechte nacht, een goede dag. 
Ik heb vandaag wat beter gegeten. Met kleine hapjes weliswaar. Ik moet er echt de tijd voor nemen en luisteren naar wat mijn maag kan verdragen. 

Een grote verandering. Voorheen telde mijn lichaam niet mee en negeerde ik haar. Op dit moment is mijn aandacht volledig gericht op haar. Mijn lichaam vraagt om rust en ik neem een dutje. Mijn lichaam vraagt om vocht en ik drink - de hele dag door kleine beetjes. Naar eten vraagt het lichaam niet, toch vertroetel ik haar met eiwitten en vitaminen. Zij, op haar beurt, geeft mij energie om de dag door te komen goed. Teamwork!

Al met al voel ik me goed. Echter, boodschappen doen met hubbie, zoals gepland, was wat hoog gegrepen. Het was vandaag vooral een dag van rustig aan doen en het is goed zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten