zondag 10 augustus 2014

Dag 5: Nog steeds veel slaap

Een middagdutje

Gewicht: 116,4 kg
Bloeddruk 96/56

Slaap... waarschijnlijk nog steeds een dosis narcose in mijn lijf of mijn lijf is nog in een shock. In ieder geval merk ik na elk dutje dat ik me beter en beter voel. Vanochtend stapte ik zo uit bed, alsof er geen blauwe plekken meer waren en de hele dag door loop ik lekker rond, zonder mijn buik vast te houden. Het gaat dus echt goed!

Ook gaat het eten goed. Vanochtend probeerde ik 200 cc melk en Brinta, maar dat was toch echt te veel voor mijn maagje. Dat had ik al wel kunnen voorspellen ook. Daarnaast at ik mijn papje zonder nadenken en dat ging waarschijnlijk te snel. Het zweet brak me uit, ik kreeg hartkloppingen en ik voelde het bloed uit mijn gezicht weg trekken. Nee, dat was niet fijn. Een leermoment: langzaam eten (en goed kauwen). Doe je dat niet, dan krijg je dit soort effecten. 

Met diep inademen blijft mijn lichaam ook 'hikken'. Een vreemde gewaarwording. Met regelmaat 'hik' ik spontaan even en dat is altijd even lachen geblazen.

Tot op heden heb ik nog niet veel gedaan. Vanaf morgen wil ik echter weer het een en ander oppakken. Ik mag niet zwaar tillen en draaien is ook nog lastig, al heb ik het gevoeld dat mijn darmen, vanaf vandaag, hun plaats weer een beetje gevonden hebben. 

Het drinken van anderhalve liter vocht vind ik echt een uitdaging. Het is nu 19.30 uur en ik heb slechts 500 cc water gedronken. Ik heb dan weliswaar wat fruit (gepureerd) op, maar het is lang niet genoeg. Een focuspunt voor de toekomst. Ik heb echter nooit veel vocht gedronken. Het is een uitdaging.

Mijn bloeddruk is trouwens erg laag. Zo laag dat ik er vandaag bijna van flauw viel. Morgen even een vervangend arts bellen. Ook deze medicijnen zullen aangepast moeten worden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten