woensdag 29 juni 2011

Mijn eerste plus

Niet dat ik trots ben, hoor. Integendeel, ik baal als een stekker! En tegelijkertijd ben ik me bewust dat ik deze week niet echt goed mijn best heb gedaan of laten we het positiever bekijken, ik heb geëxperimenteerd met mijn vp's en ap's, maar dan iets te enthousiast.


Het enige positieve dat ik kan melden is dat ik in al die weken wel behoorlijk wat centimeters ben kwijtgeraakt. Mijn taille is 6 cm gekrompen en mijn grootste succes is mijn buik, die maar liefst 11 cm gesmolten is en dat is ook wat ik zelf het beste kan zien en waarom sommige broeken/rokken nu ook weer passen. Ik ben geen negen maanden meer zwanger, maar slechts een maand of vier. Mijn buik voelde als een skippybal, nou ja, laat ik niet overdrijven - als een grote basketbal, maar op dit moment is het nog een voetbal. Uiteraard kijk ik uit naar het moment dat het nog maar een volleybal is of liever nog gewoon plat. That'll be the day!!


Gisteren zaten die 7 ons er echt nog niet aan. Hoe verrassend kan je lichaam reageren. Uiteraard heb ik wederom naar een excuus gezocht. Ik heb veel gedronken gisteren, maar in verhouding niet zo veel geplast. Zou ik dus vocht vast houden met dit weer? Ik ben gisteren ook niet gaan lopen - maakt dit dan toch het verschil? En als ik eerlijk ben heb ik wel heel erg veel fruit gegeten. Gezond ja, maar al die suikers???? Het zou allemaal best kunnen.... misschien dat ik volgende week een hele kilo kwijt zal zijn. Who knows.


Ik laat me niet ontmoedigen, vandaag een echte balansdag en de rest van de week me beter focussen op de planning. Laten we het maar zien als een grote uitdaging, dat houdt de lol er in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten